کراتینین سطح 5.2 اما خروجی ادرار زیبا است. آیا هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 5.2 اما خروجی ادرار زیبا است. آیا هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد

پدر من است سطح کراتینین سرم 5.2 اما خروجی ادرار خوب است هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد؟ در واقع، خروجی ادرار به امید درمان بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیمار خروجی طبیعی است که نشان می دهد که کلیه خود را تابع خود را از دست نمی کاملا است.

چرا ما گفت خروجی ادرار به امید بیمار بیماری کلیه است؟

شما می دانید کلیه نقش مهمی در حفظ تعادل بدن ما ایفا می کند، یکی از نقش مهم آن است که برای تولید ادرار. بنابراین اگر هنوز بیمار خروجی ادرار خوب، که نشان می دهد که کلیه ها هنوز هم برخی از توابع باقی مانده داشته باشد. اگر ما می توانیم این شانس را و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه را می توان به برخی از درجه، که امید برای بازگرداندن این بیماری را بهبود یافته است.

چه می شود اگر بیمار بیماری کلیه ندارد خروجی ادرار خوب؟

بیمار بیماری های کلیوی است که هیچ خروجی ادرار زیاد است، آن شاید سخت تر به درمان این بیماری است، اما نه بدان معناست که شما هیچ شانسی برای افزایش شانس زنده ماندن است.

همانطور که همه ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، اما از آن است که مناسب برای بیمار بدون خروجی ادرار بسیار نیست. بنابراین برای این بخش از بیمار آنها باید خروجی قبل از استفاده از این نوع از درمان افزایش می دهد. برخی از گیاهان وجود دارد توابع خوبی برای افزایش خروجی ادرار، که می تواند به آنها کمک کند برای به دست آوردن پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.

برای افراد مبتلا به کراتینین 5.2 کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است به طوری که ممکن است بعضی اوقات نیاز به معکوس این بیماری است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: